Travel news: een relaxte start en einde van je vakantie op Schiphol
In de reisbranche gebeurt nooit 'niets', alles is altijd in beweging en er vindt constant innovatie plaats. Er zijn genoeg leuke projecten waar je als klant ook aan kan meedoen of gebruik van kan maken. We vertellen je wat er aan de gang is!
Eten bezorgd tot aan de gate
Ja, dat lees je goed: eten bestellen en bezorgd aan je gate! HMSHost International (de horeca partner van Schiphol) werkt samen met Deliveroo om jou aan de gate nog lekker een stuk pizza of een rol sushi te bezorgen. Perfect, toch? Zo hoef je niet meer zelf op zoek naar eten: je besteld gewoon wat je wilt via de app van Deliveroo et voilà!
Momenteel bezorgen 6 restaurants op Schiphol je eten bij de gate. De bezorgkosten bedragen €2,50 en de bezorgers komen het met een step, binnen 20 tot 30 minuten na het plaatsen van je bestelling, naar je toe brengen.
Nooit meer een lege koelkast na je vakantie
Dit hebben wij ook altijd: 's avonds terugkomen van vakantie, als alle supermarkten al dicht zijn, en dan geen eten in huis hebben voor de volgende ochtend. Albert Heijn en Transavia werken aan een oplossing! Met Appie Fly bestel je jouw Welkom Thuis Box, met alle essentiële boodschappen voor de volgende dag, gewoon tijdens je terugvlucht.
Eenmaal aangekomen op Schiphol kan je het pakket ophalen bij een afhaalpunt en ben je helemaal voorzien voor de volgende ochtend. Om 8 uur 's ochtends meteen de supermarkt in duiken, daar heeft namelijk niemand zin in...
Na welke vakantie ga jij het uitproberen?