Aan het laden...
Een moment a.u.b.
Informatie over de gemiddelde maandelijkse actieve afnemers in de Europese Unie
Overeenkomstig artikel 24, lid 2, van Verordening (EU) nr. 2022/2065 (DSA) worden hieronder de aantallen maandelijks gemiddeld actieve ontvangers in de EU vermeld van de onder dat artikel vallende, door Travix International (met inbegrip van CheapTickets, BudgetAir, Vliegwinkel, Vayama, Flugladen) verleende bemiddelingsdiensten, berekend als een gemiddelde over de periode van zes maanden tot en met 31 juli 2024.
De cijfers zijn gebaseerd op de beperkte richtlijnen van de DSA. De methoden die worden gebruikt om het gemiddelde aantal maandelijkse gebruikers te schatten, zullen worden aangepast op basis van de bijgewerkte richtlijnen van de Europese Commissie. In overeenstemming met de DSA is een actieve afnemer van de dienst elke natuurlijke of rechtspersoon die ten minste eenmaal in de gegeven periode gebruik heeft gemaakt van onze diensten. Dit omvat gebruikers die zijn blootgesteld aan informatie die door onze diensten wordt verstrekt, ongeacht of de gebruiker een transactie heeft verricht.
Het gemiddelde maandelijkse aantal voor Travix International is ongeveer 2 miljoen.
Aanspreekpunt voor autoriteiten
Travix heeft op grond van artikel 11 van de DSA één aanspreekpunt aangewezen voor de autoriteiten van de lidstaten, de Europese Commissie en de European Board for Digital Services.
U kunt contact met ons opnemen via [email protected]. Vermeld uw volledige naam, de naam van de autoriteit en een e-mailadres om contact met u op te nemen.
Illegale inhoud melden
Als u vermoedt dat inhoud op onze website illegaal zou kunnen zijn, meld dit dan via [email protected] en vermeld de volgende informatie; gedetailleerde uitleg waarom u vindt dat de inhoud illegaal is, specifieke locatie om de inhoud te identificeren (URL), uw naam en e-mailadres. Voeg daarnaast een verklaring toe dat de ingediende informatie juist en volledig is.
Travix zal prioriteit geven aan Trusted flaggers.
Intern klachtenafhandelingssysteem
Op grond van artikel 20 heeft u het recht om een klacht in te dienen tegen onze beslissingen, zoals de beslissing om de levering van de dienst op te schorten of te beëindigen, uw account, of illegale content te verwijderen. Dien de klacht in op [email protected].
Geschillen oplossen
U kunt contact opnemen met de gecertificeerde buitengerechtelijke geschillenbeslechtinginstantie om geschillen met betrekking tot onze beslissingen en acties met betrekking tot uw account, inhoud of de uitkomst van uw beroep op te lossen. De beslissing is niet bindend voor ons.
Transparantieverslag
Travix zal jaarlijks een transparantieverslag publiceren zoals vereist onder Artikel 15.